З 30 листопада 2009 року «Київстар» вводить нову послугу «Додатковий номер», яка доступна всім клієнтам компанії. Корисна послуга «Додатковий номер» надає клієнтам «Київстар» можливість мати одразу 2 телефонні номери на 1 SIM-картці. Послуга буде корисна для всіх абонентів, які не бажають афішувати свій особистий чи робочий телефонні номери, але мають потребу бути тимчасово на зв’язку (наприклад, при розміщенні оголошень, об’яв, реклами тощо). При замовленні послуги клієнт отримує на свою SIM-картку ще один, додатковий, телефонний номер без необхідності придбання окремої SIM-картки та мобільного телефону. При цьому абонент зможе як отримувати дзвінки на додатковий номер, так і телефонувати з нього. Додатковий номер доступний усім без винятку клієнтам «Київстар»; надається він на тимчасовій або постійній основі. Період користування послугою «Додатковий номер» Вартість, грн. 1 тиждень 2 грн. 2 тижні 4 грн. 4 тижні 8 грн. На постійній основі 8 грн./міс. — для контрактних та бізнес-клієнтів 0,30 грн./день — для припейд-клієнтів Зміна додаткового номеру 10 грн. Тарифи наведені з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Для того щоб зателефонувати з додаткового номеру, необхідно набрати у форматі 01838ХХХХХХХХХХ номер адресата дзвінку, де 018 — внутрішній код послуги, а 38ХХХХХХХХХХ — номер абонента, якому телефонують. Якщо клієнту телефонують на додатковий номер, то номер, з якого телефонують, також буде відображатися у форматі 01838ХХХХХХХХХХ. Клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування «Київстар» і клієнти DJUICE можуть підключати, відключати та управляти послугою «Додатковий номер» одним зі способів: зателефонувавши на IVR 466 или 477*76 та подавши заявку на відповідну дію; за допомогою послуги «Меню 100» та SMS на номер 100; у системі самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE« або в центрі обслуговування клієнтів «Київстар». Клієнти «Київстар Бізнес» можуть управляти послугою «Додатковий номер» за допомогою координатора своєї організації або самостійно за допомогою послуги «Меню 100» та SMS на номер 100, якщо їм дозволено керувати послугами в системі «Мій Київстар». Координатор може підключити послугу, зателефонувавши на номер 477, подавши заявку в центрі обслуговування клієнтів або в системі «Мій Київстар». Можливість обирати додатковий номер клієнтам не надається. Для одного основного номеру клієнт може замовити тільки один додатковий номер. Якщо протягом 3 місяців після закінчення строку користування послугою клієнт захоче поновити користування нею, йому буде наданий той самий додатковий номер. У разі закриття клієнтом основного номеру строк збереження за ним додаткового номеру скасовується. Послуга діятиме на території України та при здійсненні дзвінків на номери абонентів українських операторів у роумінгу. Оператор блокуватиме основний та додатковий номери у випадку користування послугою «Додатковий номер» з метою мобільного шахрайства. З новою послугою «Додатковий номер» можна вільно користуватися мобільним зв’язком без ризику отримувати зайві або небажані дзвінки на свій основний номер. «Київстар» і надалі піклуватиметься про те, щоб його клієнти завжди отримували корисні послуги при найкращій якості зв’язку та обслуговування.
|